استارت‌آپ ناب

استارت‌آپ ناب
روش استارتاپ ناب محصول و خدمتی که حداقل ویژگی‌های مناسب را برای مشتریان داراست، را از طریق تعامل فعالانه با مشتریان ارائه می‌دهد. این تعامل فعال با مشتریان می‌تواند سهم بسیار بزرگی را در رشد و پیشرفت استارتاپ به وجود آورد. چرا که باعث بهبود محصول و خدمات و کسب سود زیاد از بازار می‌شود.
ادامه مطلب

استارت آپ یا شرکت نوپا چیست؟

استارت آپ یا شرکت نوپا چیست؟
یک شرکت استارت آپ (نوپا)، کسب‌وکاری تازه شکل گرفته است که معمولاً در مراحل اولیه توسعه خود می‌باشد. هدف یک استارت آپ ارائه خدمتی است که گپ بازار را با توسعه یک محصول، خدمات یا پلتفرم بادوام برطرف می‌کند. استارت آپ‌ها منجر به افزایش رضایت شغلی و امکان به جا گذاشتن میراث می‌شوند.
ادامه مطلب

رویداد جابزلند

رویداد جابزلند
در سال ۱۳۹۸ با هدف شناسایی افراد مستعد دارای طرح‌های نوآورانه - به عنوان صاحبان و رهبران این مشاغل- در جهت توانمندسازی این افراد برای فراهم‌سازی بستری مناسب در جهت شکل‌گیری مشاغل خانگی نوآورانه پایدار و ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش، رویداد «جابزلند» تحت عنوان «اولین کمپ نوآوری و توانمندسازی مشاغل خانگی» توسط گروه مشاورین اینوواتوس طراحی و تدوین گردید.
ادامه مطلب

گزارش رویداد جیره‌های غذایی در شرایط بحران - بخش دوم

گزارش رویداد جیره‌های غذایی در شرایط بحران - بخش دوم
رویداد جیره‌های غذایی در شرایط بحران که با هدف جذب ایده‌های نوآورانه از سراسر کشور در حوزه‌های جیره‌های غذایی در شرایط بحران توسط موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و گروه مشاورین اینوواتوس طراحی و اجرا شده بود با حضور صاحبان ایده‌ی برتر، ذی‌نفعان این حوزه و دیگر علاقه‌مندان در تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ برگزار شد.
ادامه مطلب

گزارش رویداد جیره‌های غذایی در شرایط بحران- بخش اول

گزارش رویداد جیره‌های غذایی در شرایط بحران- بخش اول
بدون شک توجه به تغذیه و امور مربوط به آن در هر کشوری از دغدغه‌های اصلی دولت‌ها و نهادهای مسئول در این حوزه است. مسائلی مانند امنیت غذایی شهروندان از جمله مواردی است که همواره توسط نهادهای مختلف مورد مطالعه و رصد قرار گرفته و برای آن برنامه‌ریزی می‌شود. در این راستا، طراحی جیره‌های غذایی با توجه به شرایط مختلف و جامعه‌‌های هدف متفاوت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. توجه به جیره‌های غذایی ویژه‌ی سالمندان، جیره‌های غذایی ویژه‌‌ی کودکان، جیره‌های غذایی ویژه‌ی بیماران خاص و بالاخره جیره‌های غذایی در شرایط بحران از جمله‌ی مواردی است که در این حوزه باید مورد بررسی و مطالعه قرار بگیرد.
ادامه مطلب